Stel uw programma samen

PRESENTATIES NA BEURS: CHECK 'MEER INFO'

maandag 7 november

Sommige sprekers geven hun presentatie vrij, anderen kan u contacteren via e-mail.
Check dit via de knop "meer info" bij de desbetreffende spreker.

Meer info >

Het genot van e-commerce - deel 1

maandag 7 november 13:30
Room 01

Bedrijfstheater over het opstarten van een eigen webshop.  AVANT-PREMIÈRE

Evelyne heeft een lingeriezaak. Pure Woman. Tim, haar broer, heeft een lingerieshop voor mannen. Pure Man. Evelyne droomt van een webshop samen. Pure Charm. Tim is er niet voor te vinden. Te duur, te riskant, niet voor gewone winkeliers. Bovendien gaat zo’n webshop te veel extra werkuren vragen...

 

Meer info >
Toevoegen aan kalender07/11/2016 13:30:0007/11/2016 14:00:00Het genot van e-commerce - deel 1Bedrijfstheater over het opstarten van een eigen webshop. E-commerce is in volle opgang. Steeds meer producten worden via internet gekozen, besteld en betaald. Grote en kleine bedrijven maken de stap naar een eigen webshop. Andere ondernemingen twijfelen nog. Is de investering de moeite waard? Zullen we meer klanten aantrekken? Zal de werkdruk niet te groot worden? Deze en andere vragen zijn zeer terecht. Vele bedrijfsleiders en zelfstandigen vragen om een antwoord. Moonbeat Bedrijfstheater geeft antwoorden, in samenwerking met de specialisten van Xplore Group. Op een duidelijke, maar ook grappige manier. Verpakt in een komisch theaterstuk brengen vier beroepsacteurs het verhaal van Evelyne en haar broer, Tim, die een eigen KMO hebben. Bestaande uit twee lingeriewinkels. Eentje voor vrouwen, eentje voor mannen. Zullen ze er een webshop bijnemen? Deze komedie, waarin het nemen van de beslissing tot het uiteindelijk in werking treden van de webshop verhaald wordt, werd geschreven door Kotmadam-bedenker en -schrijver Frans Ceusters. Met de logistieke steun van Van De Velde. Tussen de bedrijven door geven deskundigen meer informatie en antwoorden op alle vragen.   Het genot van e-commerce. Verhaal. Evelyne heeft een lingeriezaak. Pure Woman. Tim, haar broer, heeft een lingerieshop voor mannen. Pure Man. Evelyne droomt van een webshop samen. Pure Charm. Tim is er niet voor te vinden. Te duur,  te riskant, niet voor gewone winkeliers. Bovendien gaat zo’n webshop te veel extra werkuren vragen. Tijd die hij liever besteed aan het zoeken van een lief. Nonkel Jos, postbode, die elke voormiddag een koffietje komt drinken op zijn ronde, klaagt dat hij steeds meer pakjes moet vervoeren van mensen die op het net kopen. Evelyne zet door. Ze nodigt een webshopspecialist uit voor meer informatie. Dat blijkt de mooie Saar. Tim valt als een blok voor haar. Zal hij haar kunnen veroveren? Zal Evelyne haar plannetje kunnen doorzetten? Welke rol speelt Jos, de facteur, in het verhaal?       Regie: Frans Ceusters Acteurs: Celia Bogaert, Kristof Goffin, Annelies Boel en Wim Peters Een productie van Moonbeat & Xplore Group Meer info   Room 01DD/MM/YYYY

10' sessies: Digital marketing

maandag 7 november 13:45
Room.02

13:45  De 10 beste gratis SEO tools van dit moment |  Online Marketing Monkey
13:55  Marketplace selling via Bol.com en Amazon | eWings
14:05  De checkout als marketingstrument | Slimpay
14:15  Logistics is a key marketing element in e-commerce | bpost
14:25  Persona Marketing |  Baldwin

Meer info >
Toevoegen aan kalender07/11/2016 13:45:0007/11/2016 14:20:0010' sessies: Digital marketing13:45  De 10 beste gratis SEO tools van dit moment | James Groenemans, Zaakvoerder, Online Marketing Monkey Goed scoren in de zoekresultaten van zoekmachines, het gaat niet vanzelf. Er moet keihard voor gewerkt worden en het is een on-going activiteit. Het heeft geen zin om eenmalig eens goed uw site op orde te zetten voor SEO en daarna er weken niets meer aan te doen. Daarvoor hebben Google Panda en Google Pinguïn het SEO landschap te veel verandert. Uw website moet het verdienen om de top te bereiken en om er daarna ook te blijven. Om zover te geraken helpt het om de beste van de klas te zijn en om super interessante content voor uw doelgroep te maken. Gelukkig zijn er ook heel wat gratis SEO tools om hierbij te helpen. We bespreken de 10 interessantste van dit moment. Toegankelijk voor starters B2C gericht domein: Online Marketing   13:55  Marketplace selling via Bol.com en Amazon | Mike Boon, Managing Partner, eWings Online verkopen kan men realiseren op de eigen shops, maar ook op marketplaces zoals Amazon en BOL.com. Met verschillende jaren ervaring in marketplace selling, Amazon advertising en Fulfilled By Amazon zijn we perfect geplaatst om bedrijven te helpen in het opzetten van of het verbeteren van hun marketplace sales-strategie. Daarnaast bieden we ook een geïntegreerde oplossing, die deel uitmaakt van het volledige eWINGS-platform. toegankelijk voor starters B2C gericht domein: Advice, consultancy & services 14:05  De checkout als marketingstrument | David Vethaak, Business Development Manager Benelux, Slimpay De checkout is voor velen het minst plezierige onderdeel van online winkelen en drukt daardoor een flinke stempel op de succes en conversie cijfers van de online ondernemer. Tijdens deze expressie bespreken we hoe u dit gevaar kunt omtoveren tot een krachtig marketing instruments. Payments als 5e marketing P. toegankelijk voor starters B2C gericht domein: Payment systems & Security  14:15  Logistics is a key marketing element in e-commerce, bpost Online buying has become an important part of many people's lives because it offers a great deal of convenience. But what is convenience? And more importantly, what does it mean for your business? Logistics is a key element of the marketing mix of e-shops. This presentation will provide you with the essential toolkit to turn this knowledge into practice. toegankelijk voor starters B2C gericht domein: Logistics   14:25  Persona Marketing | Maarten Debo, Zaakvoerder, Baldwin Iedereen in e-commerce spreekt over de volgende grote trend: eén op eén shopping ervaringen. Dit vereist echter inzicht in big data, experimenten, A/B testing, wat toch een aanzienlijke investering met zich mee brengt. Een snelle en slimme oplossing om unieke en gepersonaliseerde shop ervaringen te brengen zijn personas. Leer hoe je personas kan definiëren en toepassen in je e-commerce strategie om een hogere conversie ratio te bekomen. toegankelijk voor starters B2B & B2C gericht domein: Online marketing Room.02DD/MM/YYYY

10' sessies: Optimise your webshop

maandag 7 november 13:45
Room.03

13.45  Webshop platform met ERP koppeling | Encima
13.55  JIT2.0 - bedrijfsoptimalisatie via het web | Korazon
14:05  Online kassa: enkel om betalingen te ontvangen? | Multisafepay
14:15  Tips & Tricks om de conversie op uw website te verhogen | Ingenico

Meer info >
Toevoegen aan kalender07/11/2016 13:45:0007/11/2016 14:25:0010' sessies: Optimise your webshop13.45  Webshop platform met ERP koppeling, Dirk Versavel, Zaakvoerder, Encima Draait uw bedrijf intern op een ERP systeem dat uw artikelen, prijzen, korting, stock, klanten en orders beheert? Via onze ERP gekoppelde webshop kan u snel en eenvoudig een webshop openen, zowel B2B als B2C. Deze webshop biedt de artikelen van uw ERP online te koop aan en stuurt online bestellingen automatisch terug door naar uw ERP systeem waar deze dan verder worden afgehandeld. is toegankelijk voor starters B2B gericht domein: Webshop Development   13.55  JIT2.0 - bedrijfsoptimalisatie via het web, Philippe Vanassche, Zaakvoerder, Korazon Een pragmatische benadering van de digitale transformatie. Leer aan de hand van een praktische methode hoe u zelf uw onderneming stapsgewijs digitaliseert. toegankelijk voor starters B2B gericht domein: Webshop Development   14:05  Online kassa: enkel om betalingen te ontvangen? Philippe De Vydt, Sales Manager Belgium, Multisafepay Via een case study met een bestaande klant toon MultiSafepay aan waar een beginnende (of reeds actieve) webshop dient op te letten. Welke soorten betaalplatform bestaan er? Wat is de impact op mijn cash flow? Op mijn boekhouding? Op mijn administratie? Welke betaalmethoden bied ik aan? Hoe belangrijk is Betaal Na Ontvangst als betaalmethode? Hoe beperk ik het aantal afgebroken betalingen? In deze informatieve sessie helpen we u op weg. toegankelijk voor starters domein: Payment Systems & Security   14:15  Tips & Tricks om de conversie op uw website te verhogen. Connie Nieuwlandt, Channel Manager Belgium, Ingenico 10 tips & tricks worden meegegeven om de conversiegraad van de handelaar te verhogen ter betrekking op payments. toegankelijk voor starters B2C gericht domein: Payment Systems & Security   Room.03DD/MM/YYYY

Het genot van e-commerce - deel 2

maandag 7 november 14:00
Room.01

Bedrijfstheater over het opstarten van een eigen webshop.  AVANT-PREMIÈRE

Evelyne heeft een lingeriezaak. Pure Woman. Tim, haar broer, heeft een lingerieshop voor mannen. Pure Man. Evelyne droomt van een webshop samen. Pure Charm. Tim is er niet voor te vinden. Te duur, te riskant, niet voor gewone winkeliers

Meer info >
Toevoegen aan kalender07/11/2016 14:00:0007/11/2016 14:30:00Het genot van e-commerce - deel 2Bedrijfstheater over het opstarten van een eigen webshop. E-commerce is in volle opgang. Steeds meer producten worden via internet gekozen, besteld en betaald. Grote en kleine bedrijven maken de stap naar een eigen webshop. Andere ondernemingen twijfelen nog. Is de investering de moeite waard? Zullen we meer klanten aantrekken? Zal de werkdruk niet te groot worden? Deze en andere vragen zijn zeer terecht. Vele bedrijfsleiders en zelfstandigen vragen om een antwoord. Moonbeat Bedrijfstheater geeft antwoorden, in samenwerking met de specialisten van Xplore Group. Op een duidelijke, maar ook grappige manier. Verpakt in een komisch theaterstuk brengen vier beroepsacteurs het verhaal van Evelyne en haar broer, Tim, die een eigen KMO hebben. Bestaande uit twee lingeriewinkels. Eentje voor vrouwen, eentje voor mannen. Zullen ze er een webshop bijnemen? Deze komedie, waarin het nemen van de beslissing tot het uiteindelijk in werking treden van de webshop verhaald wordt, werd geschreven door Kotmadam-bedenker en -schrijver Frans Ceusters. Met de logistieke steun van Van De Velde. Tussen de bedrijven door geven deskundigen meer informatie en antwoorden op alle vragen.   Het genot van e-commerce. Verhaal. Evelyne heeft een lingeriezaak. Pure Woman. Tim, haar broer, heeft een lingerieshop voor mannen. Pure Man. Evelyne droomt van een webshop samen. Pure Charm. Tim is er niet voor te vinden. Te duur,  te riskant, niet voor gewone winkeliers. Bovendien gaat zo’n webshop te veel extra werkuren vragen. Tijd die hij liever besteed aan het zoeken van een lief. Nonkel Jos, postbode, die elke voormiddag een koffietje komt drinken op zijn ronde, klaagt dat hij steeds meer pakjes moet vervoeren van mensen die op het net kopen. Evelyne zet door. Ze nodigt een webshopspecialist uit voor meer informatie. Dat blijkt de mooie Saar. Tim valt als een blok voor haar. Zal hij haar kunnen veroveren? Zal Evelyne haar plannetje kunnen doorzetten? Welke rol speelt Jos, de facteur, in het verhaal?       Regie: Frans Ceusters Acteurs: Celia Bogaert, Kristof Goffin, Annelies Boel en Wim Peters Een productie van Moonbeat & Xplore Group Meer info     Room.01DD/MM/YYYY

Het genot van e-commerce - deel 3

maandag 7 november 14:30
Room.01

Bedrijfstheater over het opstarten van een eigen webshop.  AVANT-PREMIÈRE

Evelyne heeft een lingeriezaak. Pure Woman. Tim, haar broer, heeft een lingerieshop voor mannen. Pure Man. Evelyne droomt van een webshop samen. Pure Charm. Tim is er niet voor te vinden. Te duur, te riskant, niet voor gewone winkeliers

Meer info >
Toevoegen aan kalender07/11/2016 14:30:0007/11/2016 15:00:00Het genot van e-commerce - deel 3Bedrijfstheater over het opstarten van een eigen webshop. E-commerce is in volle opgang. Steeds meer producten worden via internet gekozen, besteld en betaald. Grote en kleine bedrijven maken de stap naar een eigen webshop. Andere ondernemingen twijfelen nog. Is de investering de moeite waard? Zullen we meer klanten aantrekken? Zal de werkdruk niet te groot worden? Deze en andere vragen zijn zeer terecht. Vele bedrijfsleiders en zelfstandigen vragen om een antwoord. Moonbeat Bedrijfstheater geeft antwoorden, in samenwerking met de specialisten van Xplore Group. Op een duidelijke, maar ook grappige manier. Verpakt in een komisch theaterstuk brengen vier beroepsacteurs het verhaal van Evelyne en haar broer, Tim, die een eigen KMO hebben. Bestaande uit twee lingeriewinkels. Eentje voor vrouwen, eentje voor mannen. Zullen ze er een webshop bijnemen? Deze komedie, waarin het nemen van de beslissing tot het uiteindelijk in werking treden van de webshop verhaald wordt, werd geschreven door Kotmadam-bedenker en -schrijver Frans Ceusters. Met de logistieke steun van Van De Velde. Tussen de bedrijven door geven deskundigen meer informatie en antwoorden op alle vragen.   Het genot van e-commerce. Verhaal. Evelyne heeft een lingeriezaak. Pure Woman. Tim, haar broer, heeft een lingerieshop voor mannen. Pure Man. Evelyne droomt van een webshop samen. Pure Charm. Tim is er niet voor te vinden. Te duur,  te riskant, niet voor gewone winkeliers. Bovendien gaat zo’n webshop te veel extra werkuren vragen. Tijd die hij liever besteed aan het zoeken van een lief. Nonkel Jos, postbode, die elke voormiddag een koffietje komt drinken op zijn ronde, klaagt dat hij steeds meer pakjes moet vervoeren van mensen die op het net kopen. Evelyne zet door. Ze nodigt een webshopspecialist uit voor meer informatie. Dat blijkt de mooie Saar. Tim valt als een blok voor haar. Zal hij haar kunnen veroveren? Zal Evelyne haar plannetje kunnen doorzetten? Welke rol speelt Jos, de facteur, in het verhaal?   Regie: Frans Ceusters Acteurs: Celia Bogaert, Kristof Goffin, Annelies Boel en Wim Peters Een productie van Moonbeat & Xplore Group Meer info   Room.01DD/MM/YYYY

10' sessies: Start to e-commerce

maandag 7 november 15:15
Room.01

15:15  Waarom een webshop goede hosting nodig heeft? | Openminds
15:25  E-commerce opportuniteit over de landsgrenzen | EMAKERS 
15:35  B2B E-commerce do's and don'ts | DX-Solutions
15:45  CCV-shop: de alles-in-een oplossing voor je webshop | CCV 

Meer info >
Toevoegen aan kalender07/11/2016 15:15:0007/11/2016 16:05:0010' sessies: Start to e-commerce15:15  Waarom een webshop goede hosting nodig heeft? Karel De Smedt, Marketing & Sales, Openminds Bijna de helft van alle consumenten verwacht dat een webpagina laadt binnen de 2 seconden. Daarom haken consumenten gegarandeerd af op trage websites. Wij tonen wat je nodig hebt om je website sneller te maken! Toegankelijk voor starters B2C gericht domein: Advice, Consultancy & Services   15:25  E-commerce opportuniteit over de landsgrenzen. Stefan Vermeulen, Zaakvoerder, EMAKERS Magento, Woocommerce, Shopify.. Als (aankomend) webshopeigenaar kent u waarschijnlijk de meeste e-commerce platformen al bij naam, maar grote kans dat u door de bomen het bos niet ziet. We lichten toe welke echte verschillen er zijn tussen platformen - en welke keuzecriteria u het beste zou toepassen. Na de sessie bent u als niet-technisch zaakvoerder beter uitgerust voor een goed gesprek met uw bureau. Tot slot lichten we toe waarom de keuze voor standaardtechnologie zo belangrijk is. toegankelijk voor starters B2C gericht domein: Webshop Development   15:35  B2B E-commerce do's and don'ts. Xavier Dekeyster, expert in B2B e-commerce, DX-Solutions Business-to-business of B2B, beschrijft bedrijven die zaken doen met elkaar, zoals fabrikanten die verkopen aan distributeurs en groothandelaren die verkopen aan de detailhandel. Dit business model verschilt van B2C, vaak worden prijzen hier onderhandeld adv staffels, omzet en worden producten, klanten bijgehouden in een uitgebreid ERP... Hoe pakken we dit nu het beste aan in een B2B e-commerce verhaal? Xavier deelt u zijn ervaringen op basis van 15 jaar ervaring in online en B2B. toegankelijk voor starters B2B gericht domein: Webshop Development   15:45  CCV-shop: de alles-in-een oplossing voor je webshop. Nicolas Acou, E-commerce Manager, CCV CCV Shop is de alles-in-één oplossing voor zowel de beginnende als de ervaren webshop-eigenaar. Met CCV Shop heb je een webshop, inclusief hosting, updates en support, voor een vast maandelijks bedrag. Alle technische zaken nemen wij je graag uit handen, zodat jij je voluit kan focussen op de verkoop van producten. toegankelijk voor starters B2C gericht domein: Webshop Development   Room.01DD/MM/YYYY

Panelgesprek: Fashion en e-commerce: een perfecte fit?

maandag 7 november 16:55
Room.01

Brands en retailers lopen elkaar voor de voeten in de strijd om de klant. Start-ups veroveren vele harten als sympathieke creatieve makers. Anderen excelleren in digitale en gepersonaliseerde oplossingen waar mensen blij van worden. Wat is het ideale scenario om succesvol digitaal en online te ondernemen in de modesector? Stof genoeg om deze panelleden mee te confronteren:

 

Michel Byvoet, Bivolino - Lieve De Dobbeleer, Matisse and Henri - Emile Van der Taelen, Gigue

Moderator: Cis Scherpereel, coach, inspirator en strateeg voor online ondernemers -  Cis Commerce

Meer info >

Digital Marketing Awards: beoordeel de pitches & breng uw stem uit voor de genomineerde e-commerce campagnes

maandag 7 november 16:55
Room.03

De meest performante digitale marketing campagnes van webshops, die meedingen naar de Digital Marketing Awards van Bloovi en FeWeb, staan op E-Commerce Xpo in de kijker. De genomineerde e-commercecampagnes stellen zich met een korte pitch voor, waarna de bezoekers de publieksprijs kunnen toekennen aan de digitale marketing campagne die qua aanpak en resultaten het meest tot de verbeelding spreekt.

De genomineerden voor Most Performing Campaign for the Retail / ecommerce scene:

  • Amplifon door Mia
  • Hörmann door OMCollective
  • Livingdesign.be door Yonego
  • Makro door TheReference
Meer info >

10' sessies: Logistic strategies

dinsdag 8 november 13:45
Room.01

13:45  The last mile: 1,6 kilometer to customer value | DPD Belgium

13:55  Logistiek als cruciale schakel in een steeds veranderende realiteit | BME

14:05  Making money out of returns | B2C Europe

14:15  Logistieke valkuilen bij cross-border e-commerce | PostNL

Meer info >
Toevoegen aan kalender08/11/2016 13:45:0008/11/2016 14:25:0010' sessies: Logistic strategies13:45  The last mile: 1,6 kilometer to customer value. Koen Verlaenen, Sales Manager Belux Solutions, DPD Belgium Toegankelijk voor starters B2B & B2C gericht domein: Logistics   13:55  Logistiek als cruciale schakel in een steeds veranderende realiteit. Christoph De Preter, Marketing Manager, BME Bedrijven willen dat hun logistiek beheerd wordt vanuit één centraal punt. Het maakt niet uit welke de verkoopkanalen juist zijn - of wie er beleverd moet worden. Je kan hier als logistieker alleen maar effectief op inspelen als je IT-infrastructuur daarop gebouwd is. De markt verandert. De consument verandert. Maar hoe agiel zijn logistiekers vandaag om op die steeds veranderende vraag te antwoorden? BME legt uit hoe dat kan. Toegankelijk voor starters B2C gericht domein: Logistics   14:05  Making money out of returns. Yves Roose, Managing Director B2C | B2C Europe Europese klanten hebben hoge verwachtingen - en wettelijke rechten - als het op retourzendingen aankomt. In het kader van de concurrentie speelt dit een belangrijke rol en is bovendien van doorslaggevende betekenis voor de winst-marge van de webwinkel. Wij vertellen u graag meer over de uitdagingen en oplossingen binnen de internationale e-commerce logistiek. toegankelijk voor starters B2C gericht domein: Logistics   14:15  Logistieke valkuilen bij cross-border e-commerce. Addy Rijkens, Marketing Manager, PostNL domein: Logistics Room.01DD/MM/YYYY

10' sessies: Conversion is king

dinsdag 8 november 13:45
Room.03

13:45  Win the customer journey moment after moment | ACTITO (a product of CITOBI)

13:55  Uptime-as-a-service | Nucleus

14:05  Conversie verhogen met een goede verzendstrategie | SendCloud

14:15  Affiliate Marketing: haal meer uit uw webshop met performance based advertising | TradeTracker.com

Meer info >
Toevoegen aan kalender08/11/2016 13:45:0008/11/2016 14:25:0010' sessies: Conversion is king13:45  Win the customer journey moment after moment. Benoît De Nayer, Directeur, ACTITO (a product of CITOBI) The Customer Journey is not a straight line anymore. ACTITO will show wow real time marketing technology helps marketers interact with customer moment after moment. toegankelijk voor starters B2C gericht domein: Online Marketing   13:55  Uptime-as-a-service. David Geens, Managing Partner, Nucleus Wie vandaag een webshop heeft wil graag dat die permanent online is. Ook tijdens piekmomenten. Maar hoe vang je die piekmomenten op? Een uitleg op mensenmaat van termen als uptime-as-a-service en autoscaling in de cloud. advanced : goede kennis van e-commerce is aangewezen B2C gericht domein: Advice, Consultancy & Services   14:05  Conversie verhogen met een goede verzendstrategie. Sabi Tolou, CCO, SendCloud     Logistiek voor webshops is vaak een ingewikkeld en tijdrovend proces. Toch kan een goede verzendstrategie conversie verhogend werken. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Waar de grote spelers (Coolblue, Zalando, bol.com,...) in de markt gratis verzenden en retourneren mogelijk maken, is het voor de kleinere partijen steeds lastiger om het hoofd boven water te houden. En dat is waar SendCloud op de proppen komt. toegankelijk voor starters B2C gericht domein: Logistics   14:15  Affiliate Marketing: haal meer uit uw webshop met performance based advertising. David Warszawski, Managing Director, TradeTracker.com Vele kleintjes maken 1 grote. Dankzij affiliate marketing adverteer je met je webshop op een veelvoud aan websites zoals blogs, vergelijkers, promotiesites, content sites, ....en dit tegen een voordelig pay per performance model. toegankelijk voor starters B2C gericht domein: Online marketing Room.03DD/MM/YYYY

10' sessies: Online success

dinsdag 8 november 14:30
Room.02

14:30  De stappen naar online succes | Evoworks

14:40  Zin en onzin van productfoto's | Orbitvu Benelux

14:50  Zet producten sneller in de markt & creëer een betere klantbeleving dankzij perfecte productinformatie | XSARUS E-development & Consulting

15:00  Profiteer van de 24-uurs economie: bedien uw zakelijke klanten 24/7 | Sana Commerce

Meer info >
Toevoegen aan kalender08/11/2016 14:30:0008/11/2016 15:10:0010' sessies: Online success14:30 De stappen naar online success. Bas Linders, Senior Online Marketeer, Evoworks Bas Linders zal de stappen doorlopen die nodig zijn om van uw webshop een succes te maken. De speerpunten van de Express session zijn; online strategie, web analytics, conversie optimalisatie, online adverteren, zoekmachine marketing en retentiemarketing. Advanced: goede kennis van e-commerce is aangewezen B2C gericht domein: Online marketing 14:40  Zin en onzin van productfoto's. Roald Ploegmakers, Commercieel Manager | Orbitvu Benelux Het belang van content is bekend. Productfoto's zijn content maar vaak niet op orde. goede productfoto's verkopen meer. Dit verhaal gaat over hoe je meer conversie en minder retouren kunt halen met gebruik van betere productfoto's. toegankelijk voor starters B2B gericht domein: Online marketing 14:50 Zet producten sneller in de markt én creëer een betere klantbeleving dankzij perfecte productinformatie. Paul Kieviet, CEO, XSARUS E-development & Consulting Hoe zorgt u voor volledige controle over productmarketinginformatie? Hoe creëert, distribueert en optimaliseert u die informatie? Dankzij Product Information Management (PIM) creëert u de gewenste klantbeleving én zet u uw producten sneller in de markt. Wees de concurrentie voor. Ga aan de slag met PIM. Advanced: goede kennsi van e-commerce is aangewezen B2C gericht domein: Webshop development   15:00 Profiteer van 24-uurs economie: Bedien uw zakelijke klanten 24/7. Armand van den Bos, Sales Manager, Sana Commerce De markt verandert steeds meer naar een 24-uurs economie, waarin klanten op ieder moment van de dag willen kunnen inkopen, informatie moeten kunnen opvragen over orders en zich willen oriënteren op producten. Voor consumenten loopt de markt over van goede voorbeelden maar ook binnen B2B wordt het steeds belangrijker om non-stop bereikbaar te zijn en klanten meer regie te geven over hun orders en aankopen. U ontvangt tips & tricks om uw klanten meer regie te geven over hun zakelijke inkopen en om als organisatie slimmer en efficiënter te werken. toegankelijk voor starters B2B gericht domein: Webshop development Room.02DD/MM/YYYY

Panelgesprek: Food en e-commerce: een gesmaakt huwelijk?

dinsdag 8 november 14:30
Room.01

Is een online onderneming in de voedingssector rendabel te maken? Gaat het om aanbod, convenience, vertrouwen of prijs? Stillen we met de nieuwe businessrecepten een bestaande honger bij online kopers en is al dat lekkers logistiek wel te behappen? Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een pittige babbel! Schuif mee aan tafel met dit prachtig panel:

David De Keyser, Deel een koe -  Stéphane Ronse, Foodbag - Maxim Sergeant, Bakkersonline.be

Moderator: Cis Scherpereel, coach, inspirator en strateeg voor online ondernemers -  Cis Commerce

 

Meer info >

Koopt u al verf online? Uitdagingen en opportuniteiten van de Colora site/webshop

dinsdag 8 november 16:55
Room.02

De website en de webshop van colora willen inspiratie en conversie naar online aankopen verenigen in één verhaal. Verf is een moeilijk te verkopen product online, maar toch gelooft colora in dit kanaal als onderdeel van een omnichannel aanpak.

Karen Ongena, Marketing Manager, Colora (Boss Paints)

Meer info >
  • partners
  • Feweb
  • Safeshops
  • blanco
  • sponsors
  • Bpost
  • CCV
  • De Juristen
  • Ingenico
  • Kompass Benelux
  • Worldline
  • RetailDetail